• aksu.oo@pavlodar.gov.kz
  • 140100, Ақсу қаласы, Строителей көшесі, 14б
  • 8 (71837) 51212

Мектеп кітапханаларында жобалық қызмет аясында 2019 жылы 19 сәуірде Ақсу қаласының №8 ОМ базасында «Мектеп кітапханаларының тәжірибесіне НЗМ кітапханасының инновациялық түрлері мен әдістерін енгізу» атты қалалық семинар-практикум өтті

Мектеп кітапханаларында жобалық қызмет аясында 2019 жылы 19 сәуірде Ақсу қаласының №8 ОМ базасында «Мектеп кітапханаларының тәжірибесіне НЗМ кітапханасының инновациялық түрлері мен әдістерін енгізу» атты қалалық семинар-практикум өтті.

Семинар жұмысына Ақсу қаласы мен ауылдық аймақтың мектеп кітапханашылары, «Ақсу қаласының орталықтандырылған кітапханасы» КММ кітапханашылары, «Ақсу қаласының дарынды балаларға арналған гимназиясы» ММ кітапханашысы, «Жаяу Мұса атындағы Ақсу колледжі» ММ кітапхана бөлімшесінің оқытушылары мен студенттері қатысты.

Семинар бағдарламасы кең және мазмұнды болды, мектеп-лицей кітапханасының меңгерушісі Татьяна Ивановна Кошелева қатысушыларды ежелгі шығыс поэзиясымен - Жапонияның ХОККУ поэзиясымен, «non-fiction» санатындағы әдебиет туындыларымен таныстырды.

№8 орта мектептің кітапханашысы Жұлдыз Амангелдіқызы Күлжина өткізген «Мен өзім туралы не білемін» психологиялық тренингінен семинарға қатысушылар өздері туралы қызықты да қызықты мәлімет алды.

«Жалғасын тап, авторын тап» ойыны көңілді және әсерлі өтті, ондаАбай Құнанбаев, Жұбан Молдағалиев, Марина Цветаева және т.б. авторлардың шығармаларынан өлең шумақтары ұсынылды, мұнда №8 ОМ кітапханасының меңгерушісі – Ольга Анатольевна Касимовамен дайындалған осы туындының авторы кім және қай туындыдан екенін айту керек.

Дарынды балаларға арналған гимназияның кітапханашысы - Гүлжан Иранқызы Женаева «Book Taste» немесе «Кітаптын дәмі» аудармасында тәжірибелік жұмыс жүргізді, онда әрбір қатысушы осы журнал немесе кітап қандай тағаммен байланысты екенін айту керек болды, қатысушылар осы тапсырманы орындауда қиял әлемдерін көрсетті.

Семинардың келесі формасының мақсаты оқырманды қызықтыра отырып, шығарма туралы әңгімеде тапқырлық пен зеректік танытпай, оқырманды қалай тартуға болатындығы туралы болды.

«Мерзімді басылыммен танысу», «Поэзиялық жинақтармен жұмыс» бөлімінде қатысушылар журналдың немесе шығармалар жинағының бір мақаласымен жұмыс істей отырып, тест түрінде, мақаланы талдайтын 5 негізгі сөзді көрсету, түйіндемені бір сөзбен жеткізу, қорытынды беру қажет.

Практикум бір деммен өтті, мұнда сыни ойлау мен ақпараттық және функционалдық сауаттылықтың элементтері де болды, қатысушылар рефлексия өткізе отырып оларды өзінің нақты кітапханасында қолдануға болатын, көптеген жаңа, қызықты және пайдалы ақпарат алғандығын, өскелең ұрпақты оқуға тартудың жаңа формалары мен әдістерімен танысқандығын атап өтті.

22-04-2019